bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Dessa män

Igår var jag på en föreläsning, den var fruktansvärt tråkig faktiskt. Vad jag skulle säga var att framför mig satt en manlig klasskamrat med sin (eller någon annans) iphone. Han satt och tittade på bilder, bilder som föreställde photoshopade silikonbrudar. Han satt säkert i flera minuter, jag vet ju visserligen inte varför han bläddrade fram och tillbaka mellan de säkert 50 bilderna, men jag kan ju gissa. En sak som jag vet är att killen i fråga är i ett förhållande. Vid det här laget hade jag ju slutat lyssna på föreläsaren helt och hållet, ägnade resten av tiden åt att fundera över om alla män gör såhär?  Jag blev smått grinig vid tanken, tänkte att jag är manshatare.
Men sen kom jag ju på att det är ju synd om killen, han får sig inget. Det är ju synd om honom, det är ju därför han måste titta på bilder.
Jag blev nöjd med vad jag kommit fram till och log för mig själv. Det är synd om honom...
Precis då kom jag på att min pojkvän inte fått sig nåt på säkert två veckor.
Skitliv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0