bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

VEM FAN VAR IDIOTEN

Inte var det jag som önskade fram det här iallafall.
SNÖ goddamnit!
Stora blöta äckliga snöflingor blandat med lika mycket regn har vräkt ner i stort sett hela dagen och ligger nu i ett slipprigt slemmigt lager på hela backen.
Hoppas ni är jävligt nöjda era helvetes jävla snöälskare, det har tillochmed drabbat Tyskland.
Jag blir så arg. Ta bort det härifrån!
Jag står fortfarande fast vid att alla som älskar snö är människor som jobbar inomhus (eller bara är konstiga på något sätt) och aldrig förfrusit tårna.
Ett år senare, känseln i stortårna är inte tillbaka än.
Mindre än tre månader kvar till vår, mindre än tre månader......

/F

Kommentarer
Postat av: F

jag är nöjd. Och har ordentliga vinterskor ;)

2011-12-05 @ 21:01:30
Postat av: Sandra

Sv: ja vist är vädret konstigt?! Idag började iaf snön virvla runt i luften :)

2011-12-05 @ 21:05:06
URL: http://sandrasliviord.blogg.se/
Postat av: Maja B.

Är det Stall Bengtsson Kristoffersen?

2011-12-06 @ 19:04:49
URL: http://nattstad.se/TypMaja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0