bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Reabrewden!

Var en sväng på stan igår med Märtis.
Efter en pladdrig fikastund gav vi oss iväg för en sväng på rean.
Det är snabbt överstökat.
Cirka tre affärer värda att gå in i.
På vinst och förlust gav vi oss in på JC som nästan gav bort grejer.
De har nämligen kursat.
Inte ens de kan hålla sig vid liv i världsmetropolen.
Jag lyckades faktiskt med den sällsynta företeelsen att fynda.
På JC dessutom!
Det kan ha varit mitt livs första plagg därifrån.
Jag gillarom!
Men nu ska jag iväg och rida, så jag gör lite plats för födelsedagstårtan jag ska moffa i mig under eftermiddagen.
Det ryktas om bananer på, så jag lär ju rida länge.
Puss!
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: baraminatankaravmig.blogg.se

tänkvärda ord du skrev på min blogg, väldigt klokt!

2011-12-28 @ 13:34:44
URL: http://baraminatankaravmig.blogg.se/
Postat av: kristina

tack så mycket !

2011-12-28 @ 21:09:08
URL: http://eequally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0