bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Hur gick det sen?

Jodå lärjungar, ett par timmar och lite mat senare såg mitt kök ut såhär
Jag är ändå ganska stolt över mig själv.
Det mesta av det på golvet är urgallrat.
det mesta. Jag sista-minuten-räddade några till.
Det kan ha att göra med att det mesta på golvet är på tyska.
Det kändes en smula onödigt att behålla.
Men det gör ont att döma dem till döden.
Det är ju så fina böcker.
Chefen och jag pratade om det, att hon är en sån som bara kan läsa en bok en eller max två gånger.
Det finns böcker jag läst så många gånger att jag för länge sedan tappat räkningen.
Så de ser ju alldeles orörda ut.
Inbundna, fantastiska böcker. Rätt i soptunnan.
Det är ju en dödssynd för helvete!
Nu får jag sluta tjata.
Det fanns en bok som det ska bli ett nöje att få slänga dock.
Självhjälpshoreri. Rent jävla flum, Krafter, Energier och ren bullshit.
Jag undrar om det finns något som kan göra mig lika upprörd.
Jag har lite svårt att tänka mig chefen läsa sånt här...
Det gör hon iochförsig inte heller, eftersom hon dumpat den längst ner i en kartong.
Brinn bokjävel, brinn.
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Amanda

Var med hos A-magnusson och tävla om dagens blogg!



Två eller tre vinnare dras på fredag!

2011-12-21 @ 09:04:21
URL: http://a-magnusson.blogspot.com
Postat av: Magnus Rasc

Jag tycker att du ska få en Mia Törnbladbok i julklapp. Det vore väl nåt!

2011-12-21 @ 11:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0