bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Win!

I början av juli köpte jag en skitful tröja. Jag insåg inte att den var skitful förrän jag satte på mig den ett par veckor senare. Jag provar aldrig kläder i butik, för då skulle jag aldrig köpa nåt. Inget sitter bra i en provhytt.

Idag hittade jag kvittot på den fula tröjan. Bytte den och fick med mig ett par byxor, en klänning, en blus, ett linne och ett par menstrosor! Älskar fula tröjor och sommarrea!

Så här ser en menstrosa ut:


/Märta


Kommentarer
Postat av: linnea

åååh jag älskar menstrosor! jag har flera stycken med snobben och skit på, så jävla bekvämt

2011-08-05 @ 15:34:07
URL: http://ilivemylifeblack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0