bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Middag!

Ikvä ska jag och Hanna ha middagsbjudning. Eller ja, Nettan kommer över för att för en gångs skull få lite hemlagad mat.
Det hade ju inte varit någon stor grej egentligen, om bara någon av oss hade varit någotsånär begåvad i köket.
Men det är vi inte.
Fast Hanna har visat sig vara bäst i världen på pasta och pesto (asså shiiiet, jag vet, svårighetsgraden på våran kokkonst är häpnadsväckande, MEN, den har faktiskt hindrat mig från att sjunka tilbaka i beroendeträsket av havregrynsgröt) så jag litar blint på henne.
Uppgifterna jag gett mig själv är att mest hålla mig ur vägen och dammsuga under glada hejarop.
Ju fler kockar desto sämre soppa sägs det ju, så jag överlåter det här projektet åt den bästa kocken av oss två.


Just det, en liten rolig historia,
Hanna tyckte hon gjorde ett riktigt fynd igår när hon hittade cigaretter för 2 euro.
Tills hon kom hem och upptäckte att det hon fått med sig var 17 stycken cigariller.'


/F









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0