bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Lillördag

Jag vet inte hur många trafikreger vi brutit mot ikväll. Jag vill nog inte veta heller.
På rak arm kan jag säga att vi
Kört för fort (ganska mycket)
Kört mot rött (var det ett rödljus där?! Det såg jag inte!)
Kört på fel sida vägen (ojdååå, nu kör vi lite fel!)
Kört halvvägs uppe på trottoaren
Svängt helt vansinnigt ("Nu fattar jag!" "SVÄÄÄÄNG")

Cheferna åkte på tävling idag. kommer bli borta nästan hela hegen.
 De Det sista vi lovade dem var att inte ha värsta festerna och att inte vara borta hela nätterna.
Kvällen avrundades med vattenpipa och Asti.
Till helgen vankas det Fun Parc.
Jawoll.
Vi skulle sovit tidigt. Puh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0