bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Höpp!

Jag tror knappt mina egna ögon. Jag fick inte med mig USB-sladdarna till mobilen hit. Inte någon av dem. Det verkar få bli cambilder ett tag framöver. -Heh.
Och innan ni undrar. Nej, alla kommer inte bli lika lättklädda som de i inlägget "Ligga [frågetecken]".
Och nej, jag var inte naken.

Och nej. Det är inte sant att jag har jobbat i foppatofflor i eftermiddag. (Ellerrrrr??)
Vet ni vad skönt det var när det fläktade runt tårna?!
Jag hoppas att inga ponnybarn eller ridskoleungar läser det här, för jag är en dålig, dålig förebild. Fyyyyy Fraj!
Jag kanske ger folk lika dåliga idéer som vi hade när vi var små, typ rida i strumplästen. Vad skulle det vara bra för? Det vet ingen, men det var roligt. Lite busigt sådär. Typ.
För att uppväga mitt skamliga beteende (+-0) kan jag ju erkänna att jag iallafall alltid har hjälm på mig när jag rider.
Så även om jag skulle få fötterna krossade i stallet har jag ju mitt fantastiska huvud kvar om jag någon gång skulle få för mig att ramla av. Varför jag nu skulle göra det, det låter ju inte så jävla rock'n'roll.
Lille Skutt, sommaren 2010
/F

Kommentarer
Postat av: F

våga vägra foppatofflor

2011-08-03 @ 20:48:33
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: F

jag skulle också skämmas över dem...



på fråga två. Klart jag har ligga kalsonger. Ja kanske inte så fina numera kanske. Måste köpa nya.

2011-08-03 @ 21:00:56
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0