bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Gala

Galor är en rätt töntig grej som jag aldrig blivit riktigt klok på och som jag inte riktigt heller kan sluta störa mig på.
Speciellt inte på senare år när galor har blivit grejEN och alla måste ha en.
De fattiga barnen (ja de blir säkert både tjockare och lyckligare av att ni äter svulstiga middagar i pråliga klänningar), skådespelare (vissa tröttnar visst aldrig på att se sig själva), musiker (...eller höra sig själva), bögar (vad vill de? Värva medlemmar?), hjältar (alltså hallå), fotbollsspelare, ryttare (jag diskriminerar ingen, jag hatar alla), övriga idrottsmän, cancersjuka och nu också unga mödrar (bra idé, hylla de ungjävlar som går och blir på tjocken innan de ens kommit så långt i sin utbildning att de haft sexualkunskap och lärt sig att resultatet av sex kallas barn).

Vad kommer härnäst?
Massmördarnas gala (konferencier Behring-Breivik), dvärgarnas gala, AIDSgalan (goodiebagen innehåller ett 10pack kondomer) hypokondrikernas gala (brevid besticken ligger en vaakumförpackad skål med desinfektionsvätska och bordsprydnaderna är dunkar med handsprit), mytomangalan (alla ljuger om anledningen till varför de egentligen är där), eller en gala där jag faktiskt skulle ha en chans att vinna en utmärkelse. Bitterfittornas gala?



Såhär nöjd skulle jag se ut när jag skulle hämta mitt pris.
"Vafan ska det här föreställa? Det fulaste jag sett. Och maten, vem är den skyldiga? Äckligt.
Det här får ni göra bättre. Nej just det, det kan ni ju inte, ni är så dåliga. Fan."


PUSS :*
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: beccis

ska du resa någonstans i höst? :)

2011-08-29 @ 17:55:28
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha gillar din humor!

2011-08-29 @ 20:53:51
URL: http://betweenborders.blogg.se/
Postat av: Adina

Fin blogg!

Sv:

Hahah, är du ironisk när du säger att du är avundsjuk?:) Jag antar det, men om du inte är det, så kan jag inte förstå att du gilalr matte^^ Usch för det ämnet xD

2011-08-29 @ 21:35:40
URL: http://erikzzonz.blogg.se/
Postat av: Adina

fick du min kommetnar?:)

2011-08-29 @ 21:36:40
URL: http://erikzzonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0