bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Vaddå?

Jag tänker låtsas som om jag inte alls varit borta från bloggen i 100 år.
Under påskhelgen var jag hemhemma hos mamma och pappa för att ladda batterierna igen. Jag var fulladdad igår när jag kom hit, under dagen idag har jag redan hunnit bli halvtom. Skitliv. Det är helt makalöst vad jag trött jag är på skolan. "Study? I'm just here to see my friends".

Igår lunchade jag i 4 timmar med en gammal kompis från mellanstadiet. Det kändes som att vi aldrig varit ifrån varandra. Det var inte tyst en sekund. Kött, vad jag har saknat henne!
En fin stund alltså, när jag kom hem fick jag ett fint samtal också. Jag är nu med sommarjobb! Fett!

Vi hörs ikväll!



/Flickvännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0