bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Knullmat?

Ikväll får jag kanske ligga.
Eller, ikväll får jag ligga. Om jag vill.

Jag har alltid ångest när det kommer till det här med att ta av sig kläder.
Jag har komplex för min mage.
¨Min mage lever ett eget litet liv, ibland tål den allt och ibland tål den knappt luften jag andas, såna dagar blir den uppblåst som en ballong och gör svinont.
Imorse när jag gick upp kändes det som en bra magdag.
Nu har jag ätit mat och sitter med kollosalt mycket ångest för vad som ska hända.

Klarar jag mig eller kommer jag se ut som Svullo under kläderna?
Vad ska man äta för att hålla sig snygg, inte långsiktigt alltså, utan kortsiktigt.
Knullkvällar liksom.
Ska jag skynda mig att börja röra på mig eller borde man ta det lugnt ett tag?

Jag håller tummar och tår för att jag får vara så snygg som jag ju faktiskt vet att jag kan.

/SS

Kommentarer
Postat av: sofiabugge

SEX ska du ha saja, de behöver duuuuuuuu

2011-04-16 @ 03:27:40
URL: http://sofiabugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0