bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Danko Jones

Det enda som är värre än att komma hem från en spelning och lukta svett är att komma hem från en spelning och lukta någon annans svett.
Men fett värt det, Danko Jones var grymma live.
Och jag lovar att jag och A röjde absolut hårdast på Platens till Had Enough.
Fett.

This heart gets stronger
This skin gets thicker
This mouth gets louder.

Nu tar SingelSlampan natten så hon orkar upp till stallet imorgon.
Om jag kan somna mellan smstrakasserierna och fyllesamtalen från Jimmie Åkesson det vill säga... Haha!
Jag ska fodra ensam imorgon bitti och jag tror att jag håller på att bli sjuk. Win!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0