bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Tyck synd om mig, jag är ensammast i Sverige!

 Så var jag inte det! Från att tycka att man inte har en enda vän i hela världen och ha den värsta helgångesten någonsin (jävligt onödigt egentligen, jag jobbar ju och trodde att det var torsdag senast imorse) och vilja stanna i stallet hela natten till att jag tydligen ska med flick- och pojkvännen på kravall.

Så gott som nyktert iofs, men jag är inte bitter! Jag klarar inte att vara ensam idag, jag är så sällskapssjuk att jag nästan lägger mig på rygg och spinner så att någon kan klia mig under hakan.
Ja, jag är desperat!

Nu ska jag (på riktigt, jag känner mig som en pensionär) ta en powernap innan det är dags att sätta tänderna i mitt favoritmoment, klädkrisen! <3 Alla kommer ju ha sina jävla universitetsoveraller förutom jag! Jag har ju faktiskt arbetsbyxorna liggande i en garderob nånstans när jag tänker efter, men overallen ligger ju tyvärr kvar i skogarna! ;)

 

/ SingelSlampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0