bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Hej.
Jag vill bara titta in för att säga att jag har en av världens mest fantastiska vänner.
Henne hittar ni HÄR.
Jag undrar om hon vet vad ont det gör att sitta härnere och veta att jag ingenting kan göra.
Jag undrar om hon vet vad ont det gör att veta att jag inte kunat gjort något om jag var hemma heller.
Jag undrar om hon vet hur ont det gör att aldrig kunna säga att jag förstår.
För det kommer jag aldrig göra, hur gärna jag än vill.
Jag undrar om hon vet hur högt jag skattar hennes vänskap och hur glad jag är över att ha henne i mitt liv.
Jag undrar om hon vet hur många gånger per dag jag tänker på henne.
Jag undrar om hon vet att det ögonblick någon räcker fram hennes smärta i fysisk form, då kommer jag ta emot den och svälja den. Med hull och hår, så hon aldrig mer behöver se den.
Jag undrar om - och hoppas att - hon vet att trots mil och månaders avstånd är jag alltid hos henne.
Om hon inte gör det vill jag bara påminna henne om en sak jag alltid varit för dålig på att säga (inte bara till henne).
Sigrid. Jag älskar dig, vackra, starka, fantastiska du ♥.
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint skrivet av dig. :) Jag hoppas att din vän får hjälp som fungerar och får må bra och bli av med sin smärta. Det är förjävligt att behöva må så!

2012-02-15 @ 10:52:51
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0