bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

My wall

Hej bloggen.
Det här är min vägg.
Här borde det sitta en zebra. En sjukt stor Zebra.
Sådetså.
Min mamma har varit här ett par dagar.
Vi har haft några heta diskussioner.
Allt från adoptivbarn och varför jag inte vill ha några egna till den kanske fånigaste, men som tveklöst väckte de starkaste känslorna, huruvida jag är eller inte är i desperat  behov av nya krokar i badrummet och en hushållspappershållare.
Jag hävdar bestämt nej, för jag har aldrig sett avsaknaden av denna hållare som ett problem, och estetiken hos mina krokar intresserar mig ungefär lika mycket som folks nybajsade barn på Facebook, hemorrojder, katter eller vilken frisyr du har på ditt könshår. Men, jag fick snällt ge vika för min mammas önskningar, allt för att undvika att hon drabbades av en massiv hjärnblödning inne på Ikea, jag vill ju faktiskt ha min mamma kvar en stund till. / Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback