bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

I den här floden.

Hej bloggen.
 
Här sitter tjejen som ägde sin anställningsintervju imorse.
Hoppas bara att de två som höll intervjun tyckte att jag var lika grym som jag själv gjorde.
Här sitter också tjejen som verkar h plockat halva ögonbrynet? Wtf hände där? 
Note to self, akutplocka aldrig aldrig ögonbrynen innan du ska träffa viktiga människor.
Jag har inte ens sett det här? Måste rusa ut och titta mig i toaspegeln.
 
Bara en sak till, Black Label Society-låten jag länkade sist?
Den gav mig påhälsning av Securitas.
På en torsdagkväll.
När jag satt ensam, som vanligt utan tända lampor i ett hörn av soffan.
Han såg lite förvirrad ut.
Sjukt kul.
Nu vet jag iallafall att det faktiskt går att störa mina grannar. 
Jat tycker iallafall att de har stått ut med ganska mycket.
Hörni grannarna, älskar er! 
 
/ Fraj
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Häääj! Jag försöker läsa ikapp överallt..

Jag plockade för övrigt det ena ögonbrynet härom dagen, sen gick jag ut med hunden och allt det där, umgicks med folk. N sa att det inte syntes. :)

Fett tufft med sidecut förresten, fast jag vågar inte klippa av mig håret, tänk om jag ändrar mig?

Svar: Alltså, ändrar sig gör msn ju någon gång.....jag kan fortfarande, nästan ett halvår senare, fatta att jag var så urbota korkad att jag gjorde det igen, när jaget vilket helvete det är när det ska växa ut igen...
Men jag älskar det ju NU, så jag antar att det får vara värt det då!:)
Francesca & Diablo

2013-05-04 @ 14:59:33
URL: http://rockeranna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0