bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Mellan raderna på Fraj.

En sak har jag lärt mig här i världen.
Det gäller att prioritära.
För ärligt talat.
Vem behöver väl nya skor trots att ens fyra år gamla converse bokstavligen faller i bitar, när man istället kan gå lös och och lägga pengar man inte har på att bokreashoppa litterära storheter om BDSM och tonåringar som får barn med sina egna storebröder?
 
 
Min bokhylla börjar se rätt bisarr ut.
Jag känner att den, i kombination med den porrkammare jag drömmer om att förvandla hörnet där sängen står till (för syns skull naturligtvis, bara för att se folks reaktioner), verkligen skulle ge ett passande intryck hos mina besökare.
Typ som att jag gärna skulle villa föda mina bröders barn, typ imorgon. Bunden i handklovar och med en plugg i röven.
Det gör jag inte ska tilläggas. Verkligen, VERKLIGEN inte.
(Har sedan jag läste att endast 17% av alla människor förstår ironi blivit lite paranoid, så jag vill bara förtydliga den saken)
 
Jag har länge varit genuint intresserad av sex i olika former. Men det börjar fan bli löjligt. Allt jag läser, hör eller ser handlar i nuläget om någon form av sex, det spelar ingen roll om det handlar om böcker, bloggar, tv-program (innan jag flyttade från Märta dvs. Nu har jag inte ens en tv.) eller artiklar. Allt.
 
Nu hörrni, ska jag pysa iväg till gymmet.
Låtsas om än för en liten stund att jag är en helt normal människa, med normala tankar och en normal hobby.
Så lyssnar jag dessutom på Combichrist's Fuckmachine.

Så jävla passande.
 
Fraj

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh, är bloggen igång på riktigt nu igen? :D

Svar: Det är avsikten iallafall, sen får vi väl se hur det går! ;)
Francesca & Diablo

2013-03-28 @ 19:41:48
Postat av: Anna

Ååååh! Jag har redan en lång lista över böcker jag inte har råd att köpa.. Min avdelning med "verklighetsbaserade/biografier/lite sant-böcker" är onekligen en intressant hylla.

Välkommen tillbaka till er båda förresten!

Svar: Hahahaha ja visst har den en förmåga att bli härlig!När jag cyklade hem från stan gick jag igenom för mig själv vilka de senaste böckerna jag köpt är, det var i princip uteslutande böcker om knark, psykisk ohälsa och sexualbrott.
För att vara en människa som ogillar folk har jag en nästan sjuklig besatt av att gotta ner mig i mänskligt elände!
Francesca & Diablo

2013-03-28 @ 20:34:28
URL: http://rockeranna.blogspot.com
Postat av: Jan

Äntligen lite action på bloggen.
Min bokhylla har på senaste tiden fyllts på med biografier av de coola rockbanden jag hade som idoler under min uppväxt.
Nu är det nedsupna, sönderknarkade, psykotiska och fattiga.
Och ju större fördärvet är desto intressantare tycker jag det är. Jag vill inte veta vad det säger om mig själv :)

Svar: Hahahaha jag känner helt och hållet igen det där! Min samling biografier börjar också växa sig större, och ju fler kilo kokain de drar de första 1oo sidorna desto bättre!Som jag skrev till Anna här tidigare, jag är obegripligt fascinerad av andra människors elände!
Francesca & Diablo

2013-03-29 @ 01:35:14
URL: http://janfriberg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0