bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Commando

"Alltså, ni får gärna vända er om, jag tänkte ta av mig trosorna".

Citat från er favoritFraj mitt i en provisorisk containertunnel i centrala Linköping.
Jag har aldrig sett vare sig Linus eller Bråthe med hakorna så långt ner.
Är ju proffs på timing, hinner inte mer än knöla ner dem i väskan förrän tre män kliver in i sagda tunnel.
Jag har alltså skavsåret från helvetet rätt i ljumsken, med andra ord ligger varenda tänkbar troskant och skär rakt in i mitt ömtåliga kött.
Klänning är behändigt.
Men är det inte lustigt hur man plötsligt tror att varenda människa man möter är utrustad med röntgensyn och ser rätt igenom det enda klädesplagg som skyler ens bara ända?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0