bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Skifte!

Vaknar förvirrad och påklädd hopkrupen i ett hörn av sängen. Klockan är 01.30.
Efter en dag med marschträning, "soppa" på vodka, blåbärssoppa och blomkål, massor av fulvin, unholy fucknuggets och fantastiska människor (min äldsta förfader var min farfars morfar) är vi nu inskiftade och Gudfadderiet på riktigt!
Nu är jag dock jävligt bakfull, med en fläta som är stel av mjölgegga och luktar fulvin och nyponsoppa.
Man borde kröka på dagtid oftare, bannemig. Nu är det ju fullt acceptabelt att kravla tillbaka till sängen och fortsätta sova bort baksmällan, utan att man förstör hela morgondagen också!
 
 
Några små funderingar bara...
När kom jag hem?
HUR kom jag hem?
Vad sa jag egentligen till mamma i telefon i eftermiddags?
Vart ÄR min telefon???
(Har ju iallafall lyckats tajma in det här borttappandet rätt bra. Fick en "ny" igår, men var förutseende nog att INTE ta med den på skiftet! Nu ska jag bara hoppas att den andra kommer fram, död eller levande så jag i bästa fall slipper beställa ett nytt SIM-kort!)
 
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0