bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Sängliggande!

Vaknade imorse - i tid - till ljudet av regnsmatter på fönsterrutan.
Resonerade lite med mig själv, jag krävde inte särskilt mycket övertalning, och vände mig sedan om och somnade igen.
Har sedan dess skött allting från sängen. 
Jag har läst, skickat mail, ringt, skött bankärenden (prisa modern teknologi!), torkat håret och ätit frukost från sängen som nu är full av fuktiga knäckebrödssmulor.
Ack så värt.
Nu har regnet avtagit och det börjar kanske bli dags att kravla sig ur sin mjuka bubbla och ta sig ut i världen igen.
Elleeeeeeeeer?
Nåja, tog mig ju så långt som till soffan iallafall.
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0