bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Melci cum al fi mere

Hej bloggen.
Idag har jag hunnit
* Sova alldeles för länge
* Ätit en knäckemacka med keso!
* Insett att jag har schiiiiiitmycket att göra.
Såatteeeeh, lika bra att sätta igång va?
 
Dessutom kan man snart inte vara kvar här inne.
Lagom till lunch är min lägenhet så varm att både svetten längs min rygg och stearinet från mina otända ljus rinner.
Detta i kombination med min avsaknad av balkong leder till att istället för att sitta ute och njuta av solen får jag gömma mig i min grotta, likt en vampyr med nerdragna rullgardiner för att inte vattnet i kranarna ska koka bort och jag försmäkta av värmeslag.
Oh så härligt med söderläge.
 
/ Fraj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0