bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Freaky Friday

Hej bloggen.
Partypinglan här.
Medan min sambo strippar på en herrsittning sitter jag och gäspar hemma i soffan.
Tackade nej till en fadderifest ute vid Skytte-c för att istället ligga i sängen och njuta av lugnet,
Det har blivit ganska få sådana ögonblick de senaste veckorna.
Igår var jag ute och rände mellan åtta på morgonen och 12 på natten.
Började vid sjutiden på kvällen undra varför jag så gärna ville hälla frätande syra i ögonen på alla långsamma KB-idioter vi labbade med. 
Kan ha varit det faktum att jag på hela dagen ätit en macka till frukost och en risifrutti+ ett äpple till lunch vid 5, och varit iväg och ridit.
Stackars stackars Johan som fick stå ut med mitt usla blodsocker och mina stinkande händer efteråt.
Dikaptometanol är sällsynt dåligt att tvätta händerna i, luktar som avgrund och död.
Fast iofs. Kanske inte är så synd om honom trots allt.
Han gav mig nämligen inte bara en, utan två mindre hjärtinfarkter när jag i godan ro satt på pluggtorget med näsan i organkemin tidigare idag.
Den killen gillar att smyga sig på..
 
God natt.
 
 
3,5 år senare, och jag blir mer och mer förälskad för varje dag.
Det här är mannen i mitt liv, alla dagar i veckan...♥
 
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0