bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

You saddened my friends and claimed all my lovers

Waazzzup
Idag är den stora strumptvättardagen. Poppis har sagt att jag verkligen borde ta vara på den om jag inte vill gå med någon annans tubsockar på mig för tjedje dagen i rad. Och det vill jag ju såklart inte göra. Inte så mycket för att de inte är mina egna, mest för att det är tubsockar och såna ogillar jag. Annars är det ganska praktiskt när folk glömmer saker...
Om någon känner att den saknar ett par svarta tubisar kan de återfås mot beskrivning.
Puss!
Märta


Ps. Jag kan tänka mig att tvätta dem innan om så önskas. ds.
I bild: Mina favoritstrumpor + stjärt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0