bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Framförhållning

Hej bloggen.
Sitter här på min lediga förmiddag, läser lite, chillar lite och njuter av livet.
Gör inte en enda av de här 400 grejerna jag tänkt passa på att göra när Tina inte var hemma men inte riktigt orkade eftersom jag var fullt upptagen med att jobba som en jävla gnu, läsa män som hatar kvinnor, äta philadelphiaost och sova.
Nu när jag har en ledig förmiddag och Tina faktiskt är tillbaka - har jag bara ingen lust.
Allt är ju så jävla trååååkigt.
Så jag blundar fortfarande duktigt för att det är mindre än två veckor kvar till min Märtis kommer ner hit.
Kommer fortsätta med det tills uppskattningsvis på söndag, då mamma ringer och börjar prata om resrutter, färjor, bilbesiktningar, bilstädning, bostadsköer, packning, bostadsbidrag, studiestart, antagningsbesked, jobb och en massa andra ångestframkallande roligheter jag har att se fram emot.
Kommer då få panikångest, gömma mig i ett hörn och hyperventilera i ett dygn - innan jag fortsätter blunda.
Är nog lite som Peter Pan.
Vill aldrig bli vuxen och bara göra roliga saker jämt.
Moget va?
Men till mitt försvar har jag iallafall ordnat med en sak inför resan hem.
På måndag ska jag lämna in Sturegubben och få nåt slags utlåtande om han överhuvudtaget klarar att ta sig de hundra milen norrut.
Som jag sa till chefen, bara han kravlar sig över gränsen får han gärna vara lagad med silvertejp om det är vad som krävs.
Snart ses vi älsklingar.
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0