bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

system overload.

Hej bloggen.
Blev mat från kinan ikväll, svaldes ner med en fruktansvärt cheesy film om en snubbe som blev en hund.
Tina kanske gillar sånt, det gör inte jag.
Därför roade jag mig med att äta så jag nästan kräktes och sen äta lite mer.
Har dessutom lika mycket mat kvar till lunch imorgon.
Nästan iallafall, vi lyckades sätta i oss alla friterade bananerna.
Win.
Hehehehehehe.
Nu ska jag sova.
Eller nej, dö snarare.
När jag fisit färdigt. Måste lätta på så mycket tryck det bara går.
Godnatt lärjungar.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha, jahaaa så det är bara därför du tänkt börja plugga? Smart idé! ;)

2012-05-19 @ 10:11:12
URL: http://betweenborders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0