bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

ordning på torpet!

Hej bloggen.
Kommer vara så tjock när jag kommer hem.
'Kommer bli så mycket öl och så mycket gött i helgen.
Jag gillar öl.
Särskilt när den är gratis och förtärs ute i solen efter en lång arbetsdag i fint sällskap.
Roade mig sent igår med att lätta på bilångesten genom att boka både färja, vandrarhem, bilbesiktning (åt bilen som inte ens tar sig hem. BRAAAAAA DÄR!) och intresseanmäla två lägenheter (ignorerar det faktum att den ena var för bra för att vara sann och den andra hade ett inflyttningsdatum på första september.).
Har lite bättre samvete nu.
Så nu är vi lite mer på rätt spår.
Har tillochmed börjat titta lite på mitt mest omfattande projekt, att rensa ut kläder som inte ska med hem.
Har insett att jag har typ två par ridbyxor kvar som inte är trasiga och ungefär lika många par ridstrumpor.
Fast det är okej.
Ger ju mer plats för sprit! :))))

/ Peter Pan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0