bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Confession

Hej kära lärjungar.
Jag har något tungt att berätta för er.
Om en dryg timme kör jag Tina och hennes dator till flygplatsen i Lübeck för att hon ska åka hem på 10 dagars semester.
Oklart vem jag kommer sakna mest.
Det här betyder alltså att det här förmodligen är det sista inlägg ni hör från mig tills dess att hon kommer tillbaka.
Fast nä.
Det är det sista ni kommer få i realtid.
Dock ägnade jag gårdagen åt att rota fram lite härliga nostalgiska bilder på stenåldersdatorn jag tänkte bjuda er på.
Så under veckan som kommer kommer det iallafall trilla in lite inlägg och lite härliga historier.
För att jag inte ska bli fullständigt lappsjuk när jag sitter här isolerad från omvärlden tänkte jag försöka hålla liv i KombinationsKristus facebooksida (tack gode gud för smartphones), så kika gärna in där och säg hej!
Men tills dess, ta hand om er själva och varandra, på återseende!
Vi har fått hem vår fölunge igen.
Utan extramamma.
Men hon har iallafall fått en hagmamma som ni ser i bakgrunden.
Vår 100 år gamla minishettis Cindy.
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0