bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Castles in the air

Hej bloggen.
Arbetsmyran Snuskarm här.
Varför är det så svårt att ta bilder på sin egen arm utan att den ser förvriden och grotesk ut?
Jag har egentligen ganska spinkiga armar, bara så ni vet.
Även om mitt nya namn är Dolph Lundgren.
Har efter två dagar med fint väder fått världens äckligaste armar.
Jag är inte bränd, men typ fläckig?
Tina har gett mig diagnosen soleksem.
Men eftersom jag aldrig någonsin tidigare visat tendenser till någon slags eksem överhuvudtaget ( och hon sist det var fel på mig försökt inbilla mig att jag hade en hjärtinfarkt, det var ju en solklar hjärnblödning!) misstror jag hennes expertis en aning och är självklart övertygad om att jag ska dö.
Söker nu en kompetent hudläkare med erfarenhet av måttligt maniska hypokondriker.
Tänker inte skylla dagens åkomma på hjärnan.
Nu är det ju en klassisk släng av hudcancer.
Smörjer in det med kortisonsalva.
Hur bra är det egentligen?
Nu behöver ni ju inte berätta för mig om armarna kommer frätas sönder och ramla av, det lär jag bli varse, skadan redan skedd.
Fan vad jag hatar det här landet.
Vintrarna ger mig århundrates köldutslag och försommaren eksem?
Gött å komma hem hörrni.
Puss.
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Vonka

Hahaha, nu dig jag litegranna igen, du skriver så sjukt roligt!

Hoppas armen blir bättre! Tips: aloe Vera, helst så hög % haltig gel som möjligt, annars after sun eller body lotion med samma ingrediens, brukar funka prima på solskadade kroppsdelar.

2012-05-28 @ 07:36:07
URL: http://www.absolutvonka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0