bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Bättre sent...

Hej bloggen.
Åt konstig mat till lunch idag.
Den gjorde mig gasig. Milt uttryckt.
Det är en av de saker jag kommer sakna mest med mitt jobb.
Att kunna smyga in i en box och skylla efterverkningarna på någon annan.
Har under eftermiddagens gång fjärtat ur mig en smärre atombomb.
Hade Sturegubben gått på gas hade jag utan svårighet kunnat ta mig hem om jag lyckats lagra dagens ansamling i en behållare.
Nu går han ju tyvärr inte på gas, utan svindyr bensin.
Mycket svindyr bensin dessutom.
Så därför har jag istället gjort livet surt för vårt stackars ozonlager och högst troligt skavt ett präktigt hål i detsamma ett par mil norr om Hamburg.
Det var mitt fel, förlåt!
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Chrillleeeeee

I see clouds of green

Dead roses too

I see them rot

because of you



and I think to myself

what the hell can I do?



2012-05-22 @ 01:48:41
URL: http://brandinen.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0