bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Och jag vet att man inte ska göra sådär

God kväll!
Gick hem från "skolan" idag igen, fortfarande punka på cykeln. Finns en suspekt cykelverkstad ett stenkast härifrån, ska bara få tummen ur först..
Idag hann jag låsa upp dörren innan jag tänkte "jag tänker fan inte ha några byxor på mig". Men det hann dröja ett helt toabesök innan byxorna faktiskt hamnade i en hög mitt på golvet. Kommer aldrig bli jeanstjejen.
Ligger och tittar på dem nu, jeansen alltså. Funderar på att elda lite, eventuellt klippa.
Snart kommer min tid. Mmm juni, juli, augusti.






Puss!
Märta


Kommentarer
Postat av: Kimzan

Shan Banan är ju genialisk!!!

Sann underhållare...



Jag är förövrigt precis som dig. HATAR att ha byxor på mig.... sommaren är min tid, då får jag både vara byxlös och strumplös... gärna skolös också :)



Ha en bra dag!

2012-03-05 @ 10:17:13
URL: http://mirakelnummertva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0