bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

We may be just a little fuzzy 'bout it later tonight

God afton lärjungar.
Lång hektisk dag idag.
VIKTIG dag imorgon.
Vi får späckisar på Jäveln!
(Späckisar på riktigt, chefen har lovat att jag kommer skratta åt honom. Ryktet säger att han ser ut som en gris!)
Har aldrig varit såhär uppskruvad och haft sådana förhoppningar på ett späckisbesök förut. Någonsin.
Jag har lagt ner själ och hjärta i att han ska visa sig på sin allra snyggaste sida och ber till högre makter att han ska bete sig därefter.
( Har fått strikta order från chefen att ingen, verkligen INGEN får röra sig från dess att han gått ur boxen tills dess att han är tillbaka där.)¨
Min dröm vore ju att Grisen blir så förälskad i honom att han tar honom med sig ögonaböj.
Föga troligt, men hoppas går ju!
Jag vill så gärna ha det jävla aset sålt.
Vet ni? Vi hörs om en stund igen, har en viktig sak att prata med er om, men måste få i mig lite mat först, okej?

/ Fraj!



Kommentarer
Postat av: Pro nr.1

Sv; Ja, jag har en del vänner som får nya SM ponnyer och tävlas i ett år, sedan säljs dem för att de har slutat hoppa...

2012-03-21 @ 07:52:11
URL: http://proffsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0