bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Up shirts down skirts

Ibland undrar jag om jag och Märta ens är födda på samma planet.
Såhär i uppstarten av hennes nya liv som solo försöker jag enligt bästa förmåga hjälpa henne reda ut begreppen kring det här med singelliv och bena ut skillnader mellan engångsragg/fyllepojkvänner/pojkvänsmaterial/kk's och nono's och hur man ska förhålla sig till de olika kategorierna.
Jag har ju alltid bestämt hävdat att det är så jävla skönt att vara singel, problemfritt och okomplicerat.
Men nu när jag börjar se det lite mer genom hennes ögon får jag nästan börja tänka om.
Det är ju en jävla djungel.
Stackars barn, för en flickunge som varit singel två månader de senaste fem åren finns det ju hur mycket som helst att lära sig!
Tur att hon har pappa björn till hands, jag ska läsa henne aaaaaaallt jag kan!
... Hähähähähä.

/ Fraj


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej, jag har praktik på ett företag som heter Funcruises, som sysslar med att arrangera studentkryssningar över hela Sverige :)

2012-03-08 @ 09:25:50
URL: http://rrebeccacarlstrm.blogg.se/
Postat av: johanna-linnea

sv Härligt ändå :) men va?! seriöst hoppar dom?? jag är lite lost för mig rider dessa människor ännu på kameler ^^

2012-03-08 @ 13:39:25
URL: http://championride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0