bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

The Guillotine

Is your dress made of leather or lachs?
Yep, lax äre. Fiskfjäll är det nya svarta.
Råkade väl bli en liten utgång igår då
Var ju tvungen att visa Tina Fun Parc liksom.
( Blev den fulländade utgången. Hann med både ett barn, äckelmän, gav inte bort mitt nummer men min mailadress(?!) och fick naturligtvis höra att jag både såg äldre ut än Tina OCH att jag inte såg svensk ut.)
Är därför lite trött idag igen.
Tina hittade mig i köket förut, där jag satt vid köksbordet och sov, med datorn som huvudkudde.

Jag har verkligen en grottmänniska liggande i kroppen.
Den dyker upp emellanåt, imorse tillexempel.
(Varför hinner klockan alltid bli "imorse" innan vi kommit hem?!)
När vi fnissande stapplat oss över gårdsplanen och upp i läggan arm i arm på våra värkande fötter var ju nåt slags ätbart självskrivet.
Eftersom vi brutalsvullat tacos innan vår avfärd kändes fruktsalladen från häromkvällen och lite glass som ett lockande alternativ.
Jag angrep därför kylskåpet för att plocka fram fruktsalladbunken när jag plötsligt försvinner och mitt primitiva urdjur sätter in.
Jag hör mig själv plötsligt brista ut i ett par suspekta grymtningar, ser mina händer sticka längre in i kylen och känner ögonen skina upp innan jag stöter ur mig "KÖÖÖTT!"
Då har jag nämligen fått syn på salamiförpackningen.
Så när Tina vänder sig om för att se vad mitt plötsliga utbrott handlat om har jag sitit upp plasten och sitter som ett efterblivet fån på köksgolvet och goffar salami direkt ur paketet.
Ibland är jag förjävla charmig alltså.
Sov gott.
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, tack för kvällens garv! :)

2012-03-12 @ 00:44:08
URL: http://rockeranna.blogspot.com/
Postat av: Fredrik

ASGARVAR Jag satte i halsen när jag såg bilden framför mig :D Jag tänkte här berätta om en sjuk fylla...men jag väljer att inte skriva den på internet :D

2012-03-12 @ 20:22:32
URL: http://downsetlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0