bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Sandy Claws

Ho ho, tomten här.
Fast nä, han finns inte.
Förlåt om jag gjorde er besvikna nu.
Hade han funnits hade han kommit till de snällaste barnen först, dvs till mig i slutet på Mars.
Den fantastiska röda kvadratiska kreationen jag bär fick jag tag på när chefstomtarna gjorde sig av med lite gamla jackor häromdagen.
Blev störtförälskad, världens bästa (och största?) festivalregnjacka?!
Är ju naturligtvis Pikeur också, bara det bästa är fint nog, passform sopsäck storlek X-Grotesk.
På nåt sätt känns det lite lustigt att de allra dyraste plagg jag har i min ägo är sånt jag fått gratis (skulle ALDRIG betala dem själv) och som jag har som stall/festivalkläder.
Min bästaste bästa stickade Emilio herrtröja tillexempel.
Så jävla fin och så jävla skön, men jag har aldrig någon användning för den till vardags!
Är det respektlöst att ha bortskänkta märkeskläder i stallet eller är det otacksamt att aldrig använda dem?
*Dagens fråga*
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Yasemin Birdal

FEDT! Hoppas du får en grym festivalupplevelse, mate!



Som svar på din fråga: det är fel att äta barn.

2012-03-29 @ 14:03:39
URL: http://yasssee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0