bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Romantisk middag för två!

När vi satt på lilla italienaren i Bargteheide (min nya favoritrestaurang) och hade slukat både världens näst godaste lasagne (näst godaste eftersom inget slår den jag fick av mamma när jag kom hem i julas. Fem lasagnelösa månader är ju bara inte okej) plus världens stördaste dessert (vi hade beslutsångest, fick därför in allt) satt vi och slurpade i oss det mest fantastiska röda vin jag någonsin fått äran att kittla mina smaklökar med.
I exakt det ögonblicket slog det oss vad jävla dumma i huvudet vi är.
Vi bor i ett land där man kan köpa fint vin till samma pris som man får en budget-tetra för hemma.
Vad gör vi?
Snålar, kör på ultrabudget från Aldi som ligger nånstans kring 15 spänn flaskan.
Är det här gränsen för dumsnål går?



/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: lovisa

SV: haha okej :)

2012-03-26 @ 19:29:53
URL: http://bloggenlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0