bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Notre Dame

Tja tja bloggen.
Har åldrats i mångdubbel hastighet de senaste dagarna, känner mig just nu mer som 220 än mina blotta tjugo.
Min rygg tar död på mig, knutorna håller på att förvandla mig till Quasimodo.
Är ovanligt optimistisk idag. Inbillar mig att kvällens inplanerade simning ska göra mig till en ny människa. Har nog fel.
Men jag är glad ändå.
Det är ju onsdag! Onsdagar har blivit lite av en favoritdag hos mig.
Då är det nämligen träningar, vilket visserligen gör mitt jobb lite mer omständigt, men det betyder också att det är en fikadag!
Någon (läs Carlotta) brukar alltid ha bakat något och har ingen bakat något kommer alltid nån med ett bageripaket.
Kvällens skörd är någon slags körsbärskaka.
Gött som fan, ska ner och ta en bit till tänkte jag.
Dessutom är det snart bara tre månade kvar till jag lägger mig under nålen. Det är ju ingenting, jag längtar mig fördärvad!
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, byter lätt ett par tuber kaviar mot körsbärskaka!

2012-03-21 @ 23:00:57
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0