bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Leverans

Hej bloggen.
Storbloggarn på pensionärsdatorn här.
Fick ett lass svenska grejer idag.
När jag packat upp alla göttigheter såg det ut såhär.
... Plus min gamla laptop.
Den andra har... Förolyckats lite. Skärmen mår sådär.
Kan man byta en skärm? Datorn funkar ju nämligen fortfarande.
Nåja, det är iallafall 10 tuber kaviar, 1,5 kilo lösgodis och 5 Marabou Black.
Jag undrar om min mamma vill ge mig diabetes?
Ikväll har vi alltså "lite" snacks till vårt inplanerade filmmyyyyyys , vi har tänkt se Warhorse, är den bra?
Kom just på det värsta med att jag inte har den andra datorn.
Ingen webcam?!
Hur ska ni klara er utan min vackra nuna?
Det här betyder alltså att jag måste börja ta kort på riktiga saker?!
Åååååååååååh.....
/ Fraj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0