bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Fredag

Hej bloggen.
En sån dag, mår som jag förtjänar.
Hajen började alltså tjata igår om att vi skulle dricka med honom eftersom han åker till Polen på en liten semester i två veckor.
Han föreslog idag, men vi fick snabbt ursäkta oss att vi inte skulle vara hemma, tyvärrrrr, sen sprang vi till badhuset.'
Den var vaken och väntade på oss när vi kom tillbaka.
Tina och jag kom överens om att vi skulle ta en för artighets skull, sen krypa till kojs.
Polacken hade andra planer.
Fram med vodkaflaskan och hällde upp tre ordentliga shots åt oss (känner idag nästan kväljningar när jag tänker på lukten och smaken av dålig tonårsfylla), vi log, drack lydigt och försökte sen avlägsna oss.
Det kunde vi glömma.
Han tjatade och tjatade och tjatade, så det var bara att snällt ta en till som blev en till tills flaskan var borta.
Då tackade han för sig och gick in på sitt rum.
SÅ JÄVLA KONSTIG KVÄLL.
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha.. "Den var vaken och väntade på oss när vi kom tillbaka." Hörde skräckmusiken till filmen Hajen här! :D



Vet inte om jag kan kommentera här igen, den har ba bråkat när jag försökt. Trevlig fredag förresten!

2012-03-30 @ 15:02:48
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0