bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Förtjänst

Den här bilden tänkte jag lägga upp imorse för att skryta lite om vårat underbara väder och berätta att Nessy här njuter lika mycket av solen som jag gör (extra mycket idag faktiskt, då hon och de andra tjocka gravida tanterna fick gå på gräs för första gången iår. Jisses vad de sprang, måste ha skakat om de där fölungarna gött därinne!).
Den planen gick om intet när den nyvakna pöl som kallar sig Fraj rann ur sängen imorse, flöt bort till fönstret och där frös till is.
Frost.
Kölddepressionen var ett faktum och jag var millimetrar ifrån att dränka mig i toastolen, alternativt äta råttgift.
Den depressionen rann av mig i samma takt som svetten knappa timmen senare när vi red omkring på utebanan i strålande sol.
18 plusgrader hela dagen. Det ska va gött å leva mina vänner.
Övervägde tillochmed ett tag att ta av mig långkallingarna, men nej, de är kvar!
Därför kostade vi på oss att åka in till Bargteheide och äta en glass på lunchen (blev två, det har vi ju förtjänat.)
Ska nu promenera ner till Aldi (för vi är så sunda, lever så hälsosamt.)
Väl där ska vi införskaffa kex och en flaska vin som ska brutaltryckas ner tillsammans med het sjuka mängder tillbehör under kvällen (för det har vi ju förtjänat).
Lite som det här med att äta glass under ursäkten att vi äter ju frukt till Typ nyttigt.
Jag bara älskar vårat underliga belöningssystem.
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart ni förtjänar´t! Kan tyvärr inte tala om hur vädret ser ut här, sov till tre. :)

2012-03-16 @ 19:34:49
URL: http://rockeranna.blogspot.com/
Postat av: Anonym

2012-03-17 @ 13:53:05
URL: http://deepbyk.blogg.se/
Postat av: deepbyk.blogg.se

Underbar bild skulle det stå ;)

2012-03-17 @ 13:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0