bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Drive this little girl insane

Hej, jag heter Fraj och har precis stulit två flaskor bodylotion på Famila.
(Förlåt mamma, men det var precis som den gången på Prix vet du, med HUNDMATEN!)
Tina blev mycket upprörd, tills jag påminde henne om att den ena flaskan var till henne.
Köpte också spagettiglass.
Ska utvärderas under helgen.

Försökte ta ett kort på hur en mindre nöjd sluta-mitt-i-natten tjej såg ut.
Conzaro tyckte det lär som en strålande idé och bestämde sig för att hjälpa till genom att buffa till min kameraarm i fotoögonblicket.
Resultatet blev magiskt.
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Hur ser jag ut?!
Vad fan hände?!
VAR ÄR MINA ÖGONBRYN???????
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack :D

2012-03-22 @ 23:57:03
URL: http://byfia.com
Postat av: Anna

Åh! Ser fram emot spagettiglassen!

2012-03-23 @ 03:33:31
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0