bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Blötdjur

Eftersom det här är hur våran middag såg ut igårkväll (vi hade fått i uppgift av chefen att äta upp kakan, så det var inte på eget bevåg. Lovar. Faktiskt.) och dessutom sköljdes ner med en påse svenska IKEAchips och lite vin ur lilla boxen känns det jävligt bra att vi ikväll ska återuppta vårat simmande. Det har ju legat lite på is ett par veckor eftersom den klena bruden jag bor ihop med varit lite sjuk, stackars och ynklig.
Det känns nästan ännu bättre att jag nyss kom på att jag igår i min iver att få se en halvnaken man (om så än bara på en dataskärm) helt glömde bort att raka benen.
Låt oss säga som så, det är en väl påpälsad fröken som ska plaska runt bland pensionärerna ikväll...
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Jamina

Ja :D

2012-03-07 @ 19:19:51
URL: http://liikesisters.blogg.se/
Postat av: Ann-Christine Forsberg

haha du vill de =) Men du e ju kvinna så är inte det DIN plikt ;) ? skämt o sido..

Hade gärna hellre vart ute i arbetslivet... Vart hemma 1 år mammaledig och 1 år arbetslös....misstolka mig inte, ja älskar att vara hemma med barnen o göra min plikt här hemma, men lite variation och miljöombyte hade inte suttit fel=)

2012-03-07 @ 20:39:39
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack :)

2012-03-07 @ 20:54:35
URL: http://egulding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0