bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Dan efter dopparedan.

Hej bloggeeeeen.
Bakistjejen deluxe här.
Mitt lilla mission igår gick i lås.
Vet inte vad som hände, var helt plötsligt helt väck och fick en massa dåliga idéer.
Vi blev bjudna på tequila (kan det varit en bidragande faktor till karatefyllan?) och tequila är ju en garanti för galenskap.
Igår löd formeln tequila → nattbad → pimpa kanotstatyn vid stranden med blöta trosor.
Var alltså två frusna, troslösa krigare som vandrade hemåt i natten.
Det var fint.
Idag är mindre fin.
Mår lite som jag förtjänar.
Ska dessutom föreställa ett Duktigt Barnbarn och vara snäll mot min mormor.
Ska därför ge mig ut på liljekonvaljjakt.
Precis vad jag gillar att ägna bakisdagar åt.
Puss
Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0