bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Hurry up, we're dreaming

Hej bloggen.
Den gamla bittra forever-alone här.
Har än mer åldersnoja än vanligt idag.
Är bjuden på en så galet vuxen grill ikväll, hos två av mina fantastiska vänner.
Mina två fantastiska vänner som inte bara är nyförlovade, utan visst har skaffat sig ett radhus också?'
Undrar vad de mer har för överraskningar att bjuda på.
Tänker ta med mig Sigrid.
Som nån slags försäkran för att slippa vara den enda utan man/barn/villa/vovve.
Det enda jag vill ha är ju min rostiga volvo, min fantastiska fyrbenta karl, min Märta,  våra fyllor och musik.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Inge ragg på festivalen?? Komigen, dina raggningshistorier är ju alltid de bästa! :D

2012-06-20 @ 15:45:43
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0