bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Sveriges elit

Jag är lugn.
Efter timtal av vansinnesvarvning tillsammans med Sigrid och hundratals teorier om detta radhus kom vi till slut dit, stela av skräck.
Vi var blåsta.
De var husvakt, inte husägare.
När vi lugnat ner oss tillräckligt hade vi en av sommarens kanske finaste kvällar i lilla medelklassidyllen.
Dock passade inte riktigt vi och våra diskussioner in där.
Men lika glada för det var vi.
Medelklassen äter melon.
Har sällan varit så mätt som igår.
Allt tack vare mig.
Medan värden stod på verandan med sitt vinglas och skrockade nöjt över sitt nya revir skötte jag grillen, med bravur om jag får säga det själv!
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser ju helt underbart ut!



Sv: Jag, och antagligen de minderåriga pojkarna, ser fram emot ditt singe-fireri!

2012-06-22 @ 01:20:05
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0