bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Snyggtjej!

Tja tja bloggen.
Lyckades hålla mig hemma i ett dygn iallafall.
Det måste väl räknas som okej?
Bakishänger just nu i min ensamhet i Linköping medan Fjärtizzz pantar burkar.
Käkar upp hennes Digestivekex under tiden, det har jag nog förtjänat.
Vi hade en fin kväll igår.
Björn Rosemström spelade Jörgen - till oss.
Vilka groupies vi är.
Har sedan jag kom hem (helskinnade och utan fläskiga böter, vi behövde inte ens bogseras) i fredags hunnit äta grillat, hasselbackspotatis, FILMJÖLK, svensk lättmjölk, falukörv och stuvade makaroner.
Livet är fint.
Ska uppdatera er littööö om hemresan och frågan om livet, universum och allting typ sen.
Deal?
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen hem!!!

2012-06-03 @ 13:52:28
URL: http://rockeranna.blogspot.com/
Postat av: Fredrik

Välkommen hem till Östergötland! :)

2012-06-04 @ 11:49:32
URL: http://downsetlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0