bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Mänsklig värme, snälla kom närmre!

Halvligger i sängen (fortfarande i gästrummet...) och känner mig som sju jävligt svåra år. Varför är ganska oklart.
Det spelar liksom ingen roll hur många timmar jag än sover i den här sängen, det händer absolut ingenting på min sömnbarometer! Tio timmar här på britsen motsvarar ungefär fyra på ett liggerunderlag, i ett tält (gärna på hultsfred).
Den är inte ens obekväm, jag begriper ingenting.
Såhär såg det förresten ut när vi väntade på färjan över till Sverige. Nyvaken. Sov med ridhjälmen på, tänkte att det var säkrast så. Eller nåt åt det hållet
Puss
Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0