bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Midnight City

Hej bloggen.
Håller just på att kurera mig från dödsförkylningen från helvetet som anföll efter de magiska dagarna nere i Hultsfred.
Tillbringade gårdagen liggande i nån slags feberyrande fosterställning, först på jobbet, resten av dagen på soffan.
Innan hjärnan återställt sig helt bjuder jag på låten som för alltid kommer påminna mig om Hultsfredsfestivalen '12.
Det är varken The Cure, Slash, The XX, M83, Krunegård, Justice, The Cardigans, Björnstammen, The Kooks, Soundtrack Of Our Lives eller någon annan låt från de fantastiska spelningar vi fått uppleva, det här är något helt annat.
Direkt från campingen på Hultsfred kommer nu alkis.

/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahahaha fy fan vilken nostalgi jag får när jag hör den där låten :D Vi festade jämt till den för mååånga, många år sedan!

Svar: hahahaha jag är för ung tror jag, den var ny för mig! ;D
Francesca & Diablo

2012-06-22 @ 09:41:26
URL: http://betweenborders.blogg.se
Postat av: Mikaela

Ojojoj, då har du något nytt att festa till nu då ;)

2012-06-23 @ 16:44:23
URL: http://betweenborders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0