bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

I wanna be adored. you adore me

God kväll!
Tänker inte ens kommentera Hultsfred. Inte mer än att det var helt fantastiskt.
Det är ett år kvar nu, jag orkar inte.
Min väska står fortfarande helt orörd här i gästrummet som är mitt över sommaren. Om den är ouppackad för att det är så sorgligt att ens titta på den, eller om det är av ren lathet, låter jag vara osagt.
Nu ska jag kolla på Festival, ni vet den med Martin Aliaga. Han är en så SJUKT_SNYGG_KILLE i den. Har nog sett filmen 10 gånger, fem p.g.a. honom och fem för att den är inspelad på Arvikafestivalen....Top notch!
Puss!
Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0