bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

I really fucked it up this time

Hej bloggen.
Här sitter jag och äter dagens andra frukost (är det normalt att behöva äta två frukostar för att inte DÖ av hunger framåt fyra när man slutar jobbet?) och funderar lite på fenomenet att ha tråkigt.
Människor som har tråkigt fascinerar mig lite.
Hur har man tid?
Visst kan jag bli lite rastlös på jobbet när man ska sitta av fyra timmar utan att en enda människa finns inom synhåll, men det är mer att jag har så mycket att göra efteråt att det känns som en smula slöseri med tid.
Har inte folk tilräckligt att göra för att fylla ut dagens timmar?
Hur lever man då, berätta för mig!
Dagens schema ser ut som följande, har hunnit rida en häst och gjort stallet klart, ska nu till jobbet innan jag och Märta ska iväg och pussa på Sigrid, sen bär det av hemåt igen för att rida häst #2.
Däremellan behöver jag handla lite nödproviant och göra ett besök på banken, plus att benen ska vaxas (fem månaders hårspar ska nu bort!), biljetter skrivas ut (har ingen egen skrivare, därför är det ett projekt i sig) och allt ska packas och göras klart inför imorgon!
Bjur er på några av mina nya favoritbritter sålänge, som jag ska få se i helgeeeeeeeen!
Jävla tjat om Hultsfred nu.
Men det enda som kan få mig att tagga mer är ett magiskt väderomslag så vi slipper frysa ihjäl.
Häppåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0