bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

En midsommarnattsdröm!

Hej bloggen.
Min mamma tycker att jag är hopplös och förstår inte hur jag orkar.
Ska nämligen till Värmland ikväll, till Ämtervik och Emils hus för att fira en riktig jävla rött hus med vita knutar midsommar.
Förstår inte vad hon menar, jag har ju inte varit nånstans sen Hultsfred och ska vara hemma ända tills på tisdag då det bär av till Borlänge.

Har efter Hultsfred blivit lite avtänd på sprit, så har åtagit mig det ärofyllda uppdraget att vara chaffis.
Sparar mig till P&L.
Ska alltså tillbringa midsommar, med några av mina favoritvärmlänningar mitt ute i ingenstans, helt nykter.
Det ska bli intressant.
 
På tal om P&L förresten.
Firar ju två år som singel snart.
Var helt hundra på att det på ett magiskt sätt skulle sammanfalla med P&L helgen och planerade att firandet skulle gå ut på att antasta minderåriga småpojkar hela helgen, men icke.
Jag har visst räknat fel. (Fast ingen panik, jag tänker antasta minderåriga ändå)
Årsdagen är på söndag...

Hur styr man en singel-årsdagsorgie i skogarna på en söndag?
Det här tåls att fundera på.
Vi hörs imorgon, nu ska jag och Sture iväg och plocka upp min vapendragare Märta.
 
/ Fraj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0